Блекаут

08 September 2006

Претседателот на РМ - спонзор на Кока-кола?!

Користењето на институцијата претседател на РМ за покровителството на фестивалот Кока-кола саунд вејв (Coca-Cola Sound Wave Festival Vol. 2 powered by Cosmofon) можеби може да се смета за уште еден пример на јавно-приватно партнерство (public private partnership).

Се работи за комерцијален настан, кој освен рекламна има и функција на прибирање директен профит. Според Вест (8.9.2006.):
На вчерашниот прес организаторите освен слободен влез и излез откако еднаш ќе се влезе, најавија безбедност на високо ниво, евтини пијачки и простор со храна. Влезниците за настанот се 900 [денари], а на врата ќе бидат 1000 д[енари].
Во најновата Теа (6.9.2006, без веб) Иван Беќковиќ има интервју со организаторот на фестивалот, Владимир Крстевски - Франц, во кое се истакнува дека настанот е „во чест на Денот на независноста на Македонија, а под покровителство на претседателот Бранко Црвенковски“. Карактеристичен е поприлично долгометражниот и максимално безсодржински одговор на многу конкретно прашање:
Теа: „Годинава фестивалот го помагаат многу спонзори, па дури и претседателот Црвенковски. Во што, всушност, ќе помага претседателот?“

Крстевски: На огромно задоволство на организацискиот тим на фестивалот беше дочекана одлуката од страна на претседателот на Република Македонија г. Бранко Црвенковски, да го поддржи овој музички настан. Посебно важно е дека највисоките државни институции се отворени за соработка со млади луѓе и решаваат да поддржуваат културни и музички настани. Верувам дека ова претставува голем чекор напред за самиот фестивал! (мој болд/италик)
Значи, млади луѓе, не корпорации. Млади луѓе! You know what to do - ако организирате нешто од областа на културата и музиката.

Друг пример за јавно-приватно партнерство е Стратешкиот договор меѓу Мајкрософт и Владата на РМ (2003).

1 comment:

Anonymous said...

Нели го викаа нагалено Бане „Кока“? :)