Од вкупно 2.223 луѓе, преживеале само 706, а 1.517 загинале. Причина за смртта во најголем број случаи било смрзнување (hypothermia) во водата чија температура изнесувала −2 °C.Црвеното Море е потополо од северниот Атлантски Океан, но не доволно за да ја одржи топлината на човечко тело подолго време. Во него има и многу повеќе ајкули, а колку што сватив таа ноќ беснеела и бура... Тешко е да се замисли што им се случувало на жртвите, а човечката болка, во принцип, не може да се измери, квантифицира.
Наспроти тоа што „Титаник“ бил најсовремен, технички најопремен и конструиран да се справи со оштетувања, eгипетскиот брод служел 35 години во Италија, преживеал сè и сешто, дури и судир, бил продаден во Египет откако според новите прописи бил прогласен за недоволно безбеден за служба во ЕУ. „Сиромавиот двапати плаќа“ е македонска поговорка базирана на долговековното искуство со неповолната страна на технолошкиот и фискалниот јаз. Морничавост додава и изјавата на еден преживеан (ЦНН), според кого екипажот не дигнал тревога, туку до последен момент се правеле како ништо да не се случува.
a pljus ushte edna rabota, za polskite vesnici (a pretspostavuvam sekade e isto)
ReplyDeleteda se slucese istata rabota nekade okolu amerika ili da imase na brodot nekade 10 minimum amerikanski vojnici na celata rabotas ke mu se posvetea (vo Polska) specijalni izdanija, obemni analizi i bezbroj izveshtai (kako shto toa se slucuva sega, posle tragedijata vo katovice)
a vaka, koga zaginuvaat nad 1000 lugje a nitu od niv ne e nitu turist od zapad, odnosot znacitelno se menuva
ej a eve i dve katastrofi na koj titanik voda moze da im nosi (by gazeta wyborcza)
4 iljadi lugje - "Kiangya"- Kina - 1948
4500 zrtvi - 1987- Filipini