На темата на приказни раскажани преку компјутерски игри, се согласувам со Розов зајак дека „Старкрафт“:
...е најдобрата приказна што се има појавено во рил тајм стратегија, жанр каде што обично сите се трудат да скрпат некаква си епска приказна и не успеваат или поради тоа што премногу комплицираат, или поради тоа што на никој не му е гајле. StarCraft некако успеа да раскаже приказна што беше разбирлива и интересна за сите. Додуша, тоа може да се должи на фактот што порано приказната во овие игри се развиваше исклучиво во формата на пишан текст меѓу нивоата, а во StarCraft имавме вистински гласови и интермисии на сред ниво.
Би дополнил дека и „Фриленсер“ (Freelancer) имаше сличен пристап, надградувајќи го системот развиен во „Елит“ (Elite) и „Винг командер“ (Wing Commander) со прилично реалистично градење на научнофантастичниот универзум на играта.
Слично: Во потрага по совршена стратегиска игра
No comments:
Post a Comment