Блекаут

09 April 2006

Урбана уметност: Цртач и цајкан

Наидов на ова дело, нацртано на хартија и залепено за еден излог на улицата што води од главната зграда на Мобимак кон плоштадот Македонија (во Скопје). Човекот од продавницата ми рече дека нема врска со сопствениците и вработените.

Авторот/ката на цртежот ми е непознат/а. Како и за сите слики од моблогот, моите авторски права заштитени со Криејтив комонс се однесуваат на фотографијата. Името „Цртач и цајкан“ исто така се однесува на моето дело, чијшто дел се и овие два праграфи.

7 comments:

Anonymous said...

Имам видено и други такви, со ист стил на други места. Баш се урбани онака, ептен ми се свиѓаат, која свежина во ова гн‘сотилуциве скопски.

Anonymous said...

дали може да знам на кои други места ги имате видено овие цртежи?

Anonymous said...

поим неам:)
онака ми останало во сеќавање
негде низ градов
сум видела нешто слично
:)
ама не знам точно каде

Anonymous said...

па ова ми се гледа како интересна тема за пост..ем малку истражување:), башка сигурно има причина тој/таа за овакво необично опходење према стварите

Anonymous said...

На сајтов можеш да најдеш нешто повеќе за ваков тип на урбана уметност кај нас :)
http://www.comeclean.com.mk/

Anonymous said...

фала Би ќе биде од ова нешто...:)

Anonymous said...

=) си ги чувам јас на мобиљка, али да не сум себичен, линк кон тоа делата од истото бате/моме.

http://komitlak.googlepages.com/megallery