Блекаут

02 August 2008

Коментари за МАНУ и аферата со Каменот од Розета

На постот со кој линкувам до постот на Граммата со научен текст за јазикот од Каменот од Розета има многу коментари, и на Блогерај и на Блогспот. Иако намеравам да одговорам на сите читатели, мислам дека од најголем интерес за јавноста е да се потенцира следниот, оставен од за мене непознатиот Љубо поради новите информации со кои придонесува во расправата:

Драго ми е што нашиот најголем жив лингвист академик Петар Хр. Илиевски „стигна“ на блогосферава после сите обиди за негово замолчување и несфатливото игнорирање од страна на медиумите или во најмала искривување и „кастрење“ на неговите изјави.
Морам да се пофалам со мојот мал придонес, имено јас сум иницијаторот на идејата и „кривецот“ што го стави текстот во .pdf на интернет. Од немукает!
Барем интернетот сеуште не може да се цензурира кај нас.

Еве и линк до оригиналната локација:
http://www.manu.edu.mk/Prilozi_MANU_OLLN_XXXI_1.pdf

Многу ми е драго што гледам вакви постови и бидејќи испаднав слаб промотор ширете понатаму (како што тоа го направи и авторот на овој блог и проф. од блогот ГРАММАТА) па да спасиме барем малку образ што ни остана.
Секоја чест!

Овозможувањето текстот да се симне од официјална локација многу влијае на перцепцијата за интегритет и кредибилитет.

PS
Љубо пиши ми мејл на развигор ет џимејл да ги испитаме можностите за унапредување на ширењето научни знаења.

No comments: