Блекаут

16 March 2009

Избори 2009: Анализа на користењето на интернет во кампањите

Постер во врска со гласањеДраги читатели, колеги блогери и партиски војници,

Како и во 2004 и 2005 година, Метаморфозис и за овие претседателски и локални избори спроведува истражување за употребата на интернет во предизборната кампања, со фокус на претставувањето на кандидати кои лично преземаат определена функција, наспроти партиски и други листи.

Како и во минатото, анализата ќе опфати посебни веб-сајтови на индивидуалните кандидати за претседател и градоначалник, а новина е што оваа година ќе биде опфатено и користењето на социјални мрежи (Фејсбук).

Потешкотија во истражувањето претставува определувањето дали даден веб-сајт е официјален или само направен од обожаватели кои немаат директна врска со кандидатот, поради тоа што не сите политички партии на своите официјални веб-сајтови имаат објавено список на своите градоначалнички кандидати и линкови до нивни сајтови, ако ги имаат.

Дополнително, Државната изборна комисија освен што ги објавува списоците на кандидати на многу непристапен начин (слики на скенирани хартиени документи), не објавува нивни контакт информации, меѓу кои би бил и официјалниот веб-сајт или адреса за е-пошта.

Затоа, доколку имате сознанија дека кандидатите (од било која партија или независните) во Вашата општина имаат официјални веб-сајтови и страници на Фејсбук кои ги водат тие или нивните изборни штабови, ве канам да ги наведете преку коментари.

No comments: