Блекаут

11 October 2007

Се бара: книгата „Стратегиски менаџмент“ од Шуклев и Дракулевски

Ја барам, на заем или за откупување, книгата „Стратегиски менаџмент“ од проф. д-р Бобек Шуклев и проф. д-р Љубомир Дракулевски, издание од 2001 или поново.

Рок: најдоцна до сабота 13.10.2007. - јавете се на razvigor ет gmail.com или оставете коментар - ќе стигне известување за тоа на истата адреса.

Ја немаше по книжарниците низ центарот на Скопје, a поради празнициве не работи ни Економски факултет во чија книжарница наводно ја имало.

2 comments:

Anonymous said...

Абе интересна е за читање во слободно време ама да треба да ја учиш и плус да паѓаш неколку сесии како мене нема да ја бараш потоа :) Не сум во ск инаку ќе ти ја дадев. Ако не се снајдеш до среда, тука сум.

Gjole said...

kaj Bobek vo kancelarija :) ...tamu sve ima :) hehehe