Блекаут

25 August 2009

„Безобразен“ маркетинг :-)

На скопското радио Клуб ФМ наутро оди програма наречена „Морнинг глори со Тојота“. Верувам дека ако за овој маркетиншки бисер чујат луѓето од Тојота кои подобро го познаваат англискиот јазик, нема да им биде баш мило. Иако идиомот „морнинг глори“ (morning glory) има низа ’позитивни‘ значења, на пример име на цвеќе, тој исто така е народски израз за утринска ерекција.

А кога се работи за маркетинг, подобро е пораката да не може на ниеден начин да се интерпретира ’негативно‘, оти, како што вели еден Марфиев закон: „сè што може да се свати погрешно, ќе се сфати погрешно“.

Со еден збор, ваквите слогани не треба да бидат амбивалентни. Инаку се отвора простор за шегобиење со брендот кој претендира да има имиџ на сериозност, прецизност и сигурност.

No comments: