Блекаут

16 May 2009

Нетолеранција, одговорност, појдовни основи - акција за линкување

Со цел зголемување на поврзаноста во македонската блогосфера, ги поканувам сите блогери барем еднаш дневно да подзастанат и да препорачаат по неколку линкови за читање. Тоа може да биде по области, проследено со ваш текст и видувања или сосем неформатирано. Еве јас тоа го правам врз основа на јазичињата кои ми се отворени моментално.

PS
Ако сакате, пред да почнете да учествувате во акцијава забележувајте си колку ви е просекот на Сајт митер (Visits: Average per day), за да може да споредите дали ќе има ефект и на вашата посетеност после да речеме недела дена. Мене во моментов ми е 129.

1 comment:

А said...

Добра ти е идејата. Јас направив нешто слично само што за линкови за читање ставив листа на најинтересните според мене блогови. Ова е блогчето http://blogs-mk.blogspot.com/ Поздрав