Особен впечаток ми остави следниот цитат:
Реален е заклучокот дека денес во време на стандардизирано производство разликите со конкурентските производи и не се така големи. Тоа е главната причина зошто рекламните субјекти го преориентирале начинот на рекламирање од информативен во убедувачки т.е. трансформационен. На богат пазар разликите помеѓу производите добиваат на вредност исклучиво тогаш кога на потрошувачот му нудат нешто повеќе од трошење. Тоа е токму тогаш кога тие му ветуваат поинаков начин на живеење кој донекаде го отсликува светот на имагинарното на потрошувачот. На тој начин разликите помеѓу производите се сведуваат на начинот на нивното рекламирање, на естетиката на малите разлики, додека во реалниот свет состојбата е далеку поуниформна....кој одлично се вклопува во расправите за глупите бестселери и издавачкиот маркетинг што ги водат Анти и Букаро.
No comments:
Post a Comment