Блекаут

28 January 2007

Штафета на исповедта

Си седам јас така мадро, промовирам социјално вмрежување, кога гледам на блогов нешто му се зголемила посетеноста поради линкови кај Рибаро, Археолошки дневник и Макондо. Тоа да ти било една направија научена од Хрватска, наречена штафета. Како што вели Лорин:
Првиот блогер пишува 5 работи за него кои до сега не ги кажал на блог. Значи нешто што никој не знае за него, или тој мисли дека не знаат. :)
Потоа наведува во неговата листа 5 други блогери на кои им ја пренесува штафетата. И така секој кој ќе се најде на листата пишува пост со 5 работи за него, наведува 5 други блогери...
Дарко ко и обично го најде оригиналот, но нема врска. Спам не е, секој си пишува кај себе, а поканетите дознаваат за ова преку трекбек или како кој стигне. Не е обврзно ни нападно. А поттикнува меѓусебно линкување, што е прогресивно и наспроти плимата. Е а јас тоа го поддржувам! Еве ги моите пет по пет:
  1. Во кујна: сакам сецкање, освен кога се во прашање марула и зелка. Рендање на било која состојка за рецепт не ми прави кеиф.
  2. Не апстинирам од алкохол, сакам флуиди и флуидности, но еднаш намерно немав испиено ни капка со исклучок на едно бонбонче со ликер скоро цела година. Или повеќе...
  3. Колку помалце доцнам на состаноци, толку сум порасеан за други работи.
  4. Мразам дури и на филм да гледам како некој се посрамотува, особено во ситуација кога знам дека ќе каже или направи нешто што ќе „го закопа“.
  5. Да! ми е омилен одговор. :-)
Ги поканувам: Јован, .аНТИ, Ројалгрл, Букаро и Луцидна.

No comments: