Блекаут

09 April 2006

Урбана уметност: Цртач и цајкан

Наидов на ова дело, нацртано на хартија и залепено за еден излог на улицата што води од главната зграда на Мобимак кон плоштадот Македонија (во Скопје). Човекот од продавницата ми рече дека нема врска со сопствениците и вработените.

Авторот/ката на цртежот ми е непознат/а. Како и за сите слики од моблогот, моите авторски права заштитени со Криејтив комонс се однесуваат на фотографијата. Името „Цртач и цајкан“ исто така се однесува на моето дело, чијшто дел се и овие два праграфи.

7 comments:

Bi said...

Имам видено и други такви, со ист стил на други места. Баш се урбани онака, ептен ми се свиѓаат, која свежина во ова гн‘сотилуциве скопски.

milozvucna_solza said...

дали може да знам на кои други места ги имате видено овие цртежи?

bi said...

поим неам:)
онака ми останало во сеќавање
негде низ градов
сум видела нешто слично
:)
ама не знам точно каде

milozvucna_solza said...

па ова ми се гледа како интересна тема за пост..ем малку истражување:), башка сигурно има причина тој/таа за овакво необично опходење према стварите

bi said...

На сајтов можеш да најдеш нешто повеќе за ваков тип на урбана уметност кај нас :)
http://www.comeclean.com.mk/

milozvucna_solza said...

фала Би ќе биде од ова нешто...:)

Anonymous said...

=) си ги чувам јас на мобиљка, али да не сум себичен, линк кон тоа делата од истото бате/моме.

http://komitlak.googlepages.com/megallery