Компаниите имаат целосна слобода да го ебаваат вашиот ум, и никој не може да стори ништо против тоа. Комерцијалното перење мозок на овој начин се сведува на две работи: создавање на побарувачка која инаку не би постоела и создавање вештачка неелестичност за некој производ, не поради неговиот квалитет, туку поради потсвесни причини, на ниво на инстинкти во нашиот рептилен ум. И двете се негативни за ефикасноста на пазарот на свој начин.Потсетувам и на пропагандните техники на Би, а посочувам и на чистењето на Сао Паоло од билборди како пример за отпор.
Блог на најразновидни теми, меѓу кои стрип, анимација, тековни настани, историја, палеонтологија и интернет, со препораки или кудења на нешта што може да се прочитаат, изгледаат или ислушаат. Другото сè е сеир.
Блекаут
18 April 2007
Препорака: Економската митологија на Сатаниел
Во текстот Економска митологија I - адвертајзинг, Сатаниел вели:
Лејбели (тагови):
Реклами и пропаганда
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment