Блекаут

02 October 2006

Препорака: Лудите римски цареви на ХТВ

Како и секој граѓанин на Македонија со свест за нашето наследство на старата римска традиција, ме воодушеви хрватската документарна серија „Лудите римски цареви“ која ХРТВ премиерно ја емитува секој понеделник во 21:40. Во целост се согласувам со оценката која за авторот (сценарио, режија и композиција) Божидар Домагој Буриќ ја дал еден форумџија:
Mislio sam da BBC to radi, dok sam gledao prvu epizodu, kadli krenuše odjavna špica i totalni šok - ovo je hrvatski proizvod!

Fenomenalno, sjajno, genijalno, zanimljivo i vizualno atraktivno. Koja priča, ljudi, nevjerojatno.

Buriću
Делото изобилува со одлично вклопени глумени секвенци и компјутерска графика, како и изјави од историчари од универзитетски центри расфрлани по (и) нашето бившо царство, како Оксфорд, Париз, Касел, Загреб... кои зборуваат на англиски, германски, француски, италијански и хрватски. Коментарите се аналитички, врз база на современите научни сознанија и наспроти широко прифатените предрасуди и стереотипи.

1 comment:

Anonymous said...

Образовната програма на ХТВ кога даваше најава за серијата пред неколку дена објасни дека ја работат 2 години активно и уште плус 3 години во истражувачки подготовки и дека на новиот саем за телевизиски емисии е побарана за откуп од преку 30 телевизии, вклучително Бибиси, Дискавери и слични.