Во контекст на ваквата поделба, преку мојот случај се покажа дека квалитетот на текстот и времето поминато за негова подготовка е обратно пропорционално со бројот на посетите и коментарите. Односно колку поиздржан текст, толку помалку интерес кај публиката.Заклучокот е дека тривијализацијата, краткоста, едноставноста на јазикот и познатоста на темите позитивно влијаат на посетеноста. Авторот препорачува „најдобро е своите лични ставови преточени во текст да ги миксате со тривијални теми“.
Целата анализа звучи многу логично и ја препорачувам како појдовна точка за критичко размислување, со забелешка дека примерокот постови е многу мал и ограничен, дека нема споредба меѓу повеќе блогови на повеќе сервиси, како ни квантитативни и демографски податоци за испитуваната популација, со помош на кои би можело да се определи валидноста.
2 comments:
Мило ми е што си го забележил текстот. Поздрав
Фала, повели и друг пат. :-)
Post a Comment