Блекаут

24 October 2006

Стипе Месиќ низ Скопје. Внимавајте на пајакот

Стипе Месиќ, еден од главните балкански фраери, денес го посетува Скопје. По рутата по која треба да помине има распоредено силно полициско обезбедување.

Внимавајте како паркирате низ центар!

На другар ми, кој бил паркиран прописно, но во близина на рутата, сепак му ја собрале колата со пајак. Требал да плати 2000 денари да му ја вратат (цена на услугата на пајакот), а не морал да плати уште 1500 денари колку што би изнесувала казна за непрописно паркирање.

1 comment:

Anonymous said...

Mene mi e preku kurov od takvi zaebancii, da ti odnesat kola od mesto dozvoleno za parkiranje, fali uste i od palten parking prostor da ti ja odnesat zatoa sto nekoj od tie sakal tuka da se proseta :)
Nego ima puno djanaci naokolu moze nesto i da se naredi.